Wysyłka i płatności

powrót

Wysyłka i Płatności

  1. Koszt dostawy

  2. Koszt wysyłki w przypadku wszystkich zamówień poniżej 299 zł wynosi 9,90 zł. Jeśli zamówienie przekracza 299 zł to wysyłka jest bezpłatna. W przypadku płatności za pobraniem koszt wysyłki nie zmienia się.

  3. Dostawa

    • GLS

      Kurier GLS

      Wysyłka GRATIS dla zamówień powyżej 299 zł

      Do zamówień o wartości do 299 zł (z uwzględnieniem rabatów) - koszt wysyłki w Polsce wynosi tylko 9,90 zł.

      Obsługuje nas firma kurierska GLS, która odbiera paczki od nas zwykle o godzinie 17:00 i dostarcza je zwykle dnia następnego (tylko w dni robocze).


    • Paczkomaty inPost

      Paczkomaty InPost

      Wysyłka GRATIS dla zamówień powyżej 299 zł

      Do zamówień o wartości do 299 zł (z uwzględnieniem rabatów) - koszt wysyłki w Polsce wynosi tylko 9,90 zł.

      Przesyłka trafia do Paczkomatu wskazanego przez klienta podczas składania zamówienia. Najważniejszą zaletą Paczkomatu jest komfort związany z brakiem konieczności dostosowania się do godzin pracy firmy kurierskiej.


    • Poczta Polska

      Poczta Polska

      Wysyłka GRATIS dla zamówień powyżej 299 zł

      Do zamówień o wartości do 299 zł (z uwzględnieniem rabatów) - koszt wysyłki w Polsce wynosi tylko 9,90 zł.

      Poczta Polska dostarcza paczki zwykle w czasie 3-5 dni (tylko w dni robocze).

  4. Opcje płatności

    • Za pobraniem
      Wybierając formę płatności za pobraniem możesz zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską lub Pocztą Polską. Zapłacisz przy odbiorze kurierowi, listonoszowi lub w urzędzie pocztowym.

    • Przelew zwykły

      Polega na zleceniu przelewu w twoim banku lub urzędzie pocztowym na podany w e-mailu numer rachunku w wysokości wartości zamówienia.


    • Dotpay

      Dotpay (karta kredytowa)

      To wygodna, bezpieczna forma płatności w Internecie kartą kredytową Visa, MasterCard, American Express, JCB, Diners Club, Maestro i Visa Electron; oraz szybkim przelewem z większości polskich banków.


    • Santander Bank

      Zakup ratalny

      W naszym sklepie jest możliwy zakup towarów w systemie ratalnym Santander Consumer Bank.

      Minimalna kwota kredytu to 500 zł. Jeśli jesteś zdecydowany na zakup ratalny wybierz Santander Consumer Bank jako sposób płatności.

  5. Pytania i odpowiedzi

    • Jak mogę skontaktować się z kurierem?

      Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej.

      Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas.


      GLS (General Logistics Systems):
      telefony stacjonarne: +48 804 262 262*
      telefony komórkowe: +48 46 814 82 20*
      (*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
      od pon. do pt. w godz. od 07:00 do 19:00 oraz w sob. w godz. od 07:00 do 15:00


      Paczkomaty InPost:
      telefony stacjonarne: +48 801 400 100*
      telefony komórkowe: +48 722 444 000*
      (*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
      od pon. do nd. w godz. od 07:00 do 21:00


      Poczta Polska:
      telefony stacjonarne: +48 438 420 600*
      telefony komórkowe: +48 46 814 82 20*
      (*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
      od pon. do pt. w godz. od 08:00 do 20:00


    • Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

      Jak najbardziej, zarówno kurier GLS jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.

      GLS: www.gls-group.eu/PL/

      Paczkomaty InPost: www.twoj.inpost.pl

      Poczta Polska: www.poczta-polska.pl


    • Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?

      Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.

Brak produktów do porównania