;;

Gwarancja Leatherman

Leatherman - 25 lat gwarancji w sklepie Kolba.pl

Multitoole Leatherman od lat są synonimem funkcjonalności i niezawodności, ciesząc się niesłabnącą popularnością i pozycją na rynku. Doskonałe wykonanie i przemyślane narzędzia nie są jednak jedyną cechą, którą Leatherman przyciąga swoich użytkowników. Według słów projektanta i założyciela firmy, Tima Leathermana, jego nazwisko znajduje się na każdym egzemplarzu, zatem osobiście poręcza za ich jakość.

Z tego powodu Leatherman zapewnia nam 25-letni okres gwarancji na wszystkie swoje narzędzia, realizowanej niezależnie od typu uszkodzenia. Czy to ułamany śrubokręt, czy kompletnie rozregulowane ramiona, producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu na model pozbawiony wad.

Multitool Leatherman - amerykańskie narzędzia wielofunkcyjne z 25-letnią gwarancją

Aby zapewnić Ci możliwie dużą przejrzystość, chcielibyśmy pokrótce przedstawić warunki gwarancji oraz z wyprzedzeniem odpowiedzieć na najczęściej zadawane w tym temacie pytania. W razie jakichkolwiek wątpliwości nasz serwisant jest do Twojej dyspozycji - zadzwoń pod 515 269 062 lub wyślij maila na adres [email protected].

Chcąc reklamować swojego multitoola lub nóż Leatherman pamiętaj, że:

  • Gwarancja na produkty Leatherman trwa 25 lat liczone od daty zakupu
  • Gwarancja przysługuje wyłącznie pierwszemu właścicielowi.
  • Gwarancji nie podlegają produkty, które zostały:
    • Celowo uszkodzone
    • Uszkodzone w wyniku użycia niezgodnego z instrukcja
    • Uszkodzone w sposób kosmetyczny, niewpływający na działanie
    • Stępione wskutek normalnego użytkowania
    • Skradzione lub w inny sposób utracone
    • Poddane przeróbce
  • Ponadto gwarancja nie obejmuje również:
    • Części zamiennych
    • Akcesoriów
    • Kabur oraz etui
  • Sposób przesyłki produktu powinien umożliwić śledzenie - Kolba.pl nie odpowiada za zagubione lub skradzione przesyłki, zatem jest to istotne dla bezpieczeństwa Twojego produktu.
  • Gwarancja dotyczy jedynie produktów Leatherman zakupionych za pośrednictwem strony internetowej lub punktu sprzedaży stacjonarnej Kolba.pl. Dla weryfikacji pochodzenia produktu niezbędny będzie dowód zakupu.
  • Gwarancja dotyczy wszystkich zgodnych z regulaminem produktów Leatherman. W wypadku jeśli Twój egzemplarz został już wycofany ze sprzedaży, możliwe, że zaproponujemy Ci odpowiednik z aktualnej oferty producenta.

Ponadto zachęcamy Cię do zapoznania się z kilkoma popularnymi pytaniami dotyczącymi procesu reklamacji. Pozwolą Ci rozwiać swoje wątpliwości przed przystąpieniem do procesu.


W jaki sposób realizować reklamację i na jaki adres wysłać paczkę?

Najprostszym sposobem reklamacji jest odwiedzenie naszego salonu w Czeladzi, przy ulicy Wiejskiej 46. Jeśli jednak z racji na odległość wygodniej będzie Ci wysłać swój multitool Leatherman za pomocą kuriera lub poczty, wypełnij i wydrukuj nasz formularz reklamacyjny (Kliknij tutaj)

Następnie wyślij go wraz z uszkodzonym produktem na adres Łukasz Matuszczak PPHU KOLBA, ul. Wiejska 46, 41-253 Czeladź, Polska, z dopiskiem SERWIS. Zdecydowanie rekomendujemy wybór kuriera zapewniającego możliwość śledzenia przesyłki.

Mój multitool Leatherman nie funkcjonuje w sposób, w jaki bym tego oczekiwał. Czy gwarancja obejmuje również takie przypadki, czy jedynie trwałe uszkodzenie, uniemożliwiające pracę?

Zarówno producent jak i my chcemy zapewnić Ci najwyższą jakość oferowanego produktu. Jeśli model charakteryzuje się złym spasowaniem, luzami na zawiasach czy nieodpowiednim działaniem blokady śmiało zgłoś go do reklamacji.

Pamiętaj jednak, że gwarancja nie obejmuje kilku charakterystycznych problemów takich jak:

  • Uszkodzone, zużyte lub zgubione części wymienne - szczęki do cięcia drutu, bity, klipsy, przejściówki, kabury i tym podobne akcesoria
  • Naturalne stępienie noży i innych narzędzi wskutek użytkowania
  • Uszkodzenia kosmetyczne, zadrapania, odbarwienia, wyblaknięcie koloru
  • Uszkodzenia celowe, powstałe w sposób używania niezgodnie z instrukcją
Czy w razie reklamacji otrzymam nowy egzemplarz multitoola Leatherman, czy zostanie przeprowadzona naprawa mojego egzemplarza?

Jest to bezpośrednio zależne od rodzaju uszkodzenia narzędzia. Mamy świadomość, że niektóre egzemplarze traktowane są w sposób sentymentalny, lub posiadają pamiątkowe grawerunki, zatem w miarę możliwości staramy się naprawiać uszkodzony egzemplarz.

W wypadku jednak gdyby uszkodzenie uniemożliwiało naprawę multitoola, otrzymasz egzemplarz w pełni sprawny. Z racji na system prowadzenia procesu gwarancyjnego przez producenta może okazać się, że nie będzie to całkowicie nowy egzemplarz. Nie przejmuj się jednak - Leatherman gwarantuje, że otrzymany model będzie w stanie odpowiadającym lub lepszym temu, który do nas wysłałeś.

Model narzędzia Leatherman, który posiadam został wycofany z produkcji - czy gwarancja nadal go obejmuje?

Tak - istnieje całkiem szeroka grupa modeli, która została wycofana z produkcji w okresie, który nadal umożliwia poddanie procesowi gwarancyjnemu. Są to zarówno standardowe modele takie jak Freestyle czy Sideclip, jak i limitowane edycje dostępnych w ofercie multitooli. Z powodu jednak, że nie są już dłużej dostępne na rynku, nasz konsultant zaproponuje Ci odpowiednik pochodzący z aktualnej oferty producenta.

Moja gwarancja przedłuża się - z kim powinienem się skontaktować, aby uzyskać informacje o postępach w procesie?

Proces gwarancyjny obejmuje również etapy odbywające się poza naszą firmą. Z naszej strony staramy się, aby wszelkie działania odbywały się jak najszybciej, natomiast ze względu na procesy logistyczne oraz dostępność części naprawczych realizacja gwarancji może ulec wydłużeniu. Pamiętaj również, że rozpatrzenie wniosku o wszczęcie procesu reklamacyjnego zgodnie z naszym regulaminem trwa 14 dni - oczywiście w razie możliwości staramy się skrócić ten czas do minimum. W przypadku jednak gdyby niepokoił Cię długi okres czasu realizacji, zachęcamy do kontaktu z naszym Serwisem:

Zapisz się na newsletter

Odbierz kupon 40 zł

Na ten adres otrzymasz kupon po potwierdzeniu subskrypcji.