;;
Gwarancja Leatherman
Multitoole Leatherman od lat są synonimem funkcjonalności i niezawodności, ciesząc się niesłabnącą popularnością i pozycją na rynku. Doskonałe wykonanie i przemyślane narzędzia nie są jednak jedyną cechą, którą Leatherman przyciąga swoich użytkowników. Według słów projektanta i założyciela firmy, Tima Leathermana, jego nazwisko znajduje się na każdym egzemplarzu, zatem osobiście poręcza za ich jakość.
Z tego powodu Leatherman zapewnia nam 25-letni okres gwarancji na wszystkie swoje narzędzia, realizowanej niezależnie od typu uszkodzenia. Czy to ułamany śrubokręt, czy kompletnie rozregulowane ramiona, producent zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu na model pozbawiony wad.
Aby zapewnić Ci możliwie dużą przejrzystość, chcielibyśmy pokrótce przedstawić warunki gwarancji oraz z wyprzedzeniem odpowiedzieć na najczęściej zadawane w tym temacie pytania. W razie jakichkolwiek wątpliwości nasz serwisant jest do Twojej dyspozycji - zadzwoń pod 515 269 062 lub wyślij maila na adres [email protected].
Ponadto zachęcamy Cię do zapoznania się z kilkoma popularnymi pytaniami dotyczącymi procesu reklamacji. Pozwolą Ci rozwiać swoje wątpliwości przed przystąpieniem do procesu.
Najprostszym sposobem reklamacji jest odwiedzenie naszego salonu w Czeladzi, przy ulicy Wiejskiej 46. Jeśli jednak z racji na odległość wygodniej będzie Ci wysłać swój multitool Leatherman za pomocą kuriera lub poczty, wypełnij i wydrukuj nasz formularz reklamacyjny (Kliknij tutaj)
Następnie wyślij go wraz z uszkodzonym produktem na adres Łukasz Matuszczak PPHU KOLBA, ul. Wiejska 46, 41-253 Czeladź, Polska, z dopiskiem SERWIS. Zdecydowanie rekomendujemy wybór kuriera zapewniającego możliwość śledzenia przesyłki.
Zarówno producent jak i my chcemy zapewnić Ci najwyższą jakość oferowanego produktu. Jeśli model charakteryzuje się złym spasowaniem, luzami na zawiasach czy nieodpowiednim działaniem blokady śmiało zgłoś go do reklamacji.
Pamiętaj jednak, że gwarancja nie obejmuje kilku charakterystycznych problemów takich jak:
Jest to bezpośrednio zależne od rodzaju uszkodzenia narzędzia. Mamy świadomość, że niektóre egzemplarze traktowane są w sposób sentymentalny, lub posiadają pamiątkowe grawerunki, zatem w miarę możliwości staramy się naprawiać uszkodzony egzemplarz.
W wypadku jednak gdyby uszkodzenie uniemożliwiało naprawę multitoola, otrzymasz egzemplarz w pełni sprawny. Z racji na system prowadzenia procesu gwarancyjnego przez producenta może okazać się, że nie będzie to całkowicie nowy egzemplarz. Nie przejmuj się jednak - Leatherman gwarantuje, że otrzymany model będzie w stanie odpowiadającym lub lepszym temu, który do nas wysłałeś.
Tak - istnieje całkiem szeroka grupa modeli, która została wycofana z produkcji w okresie, który nadal umożliwia poddanie procesowi gwarancyjnemu. Są to zarówno standardowe modele takie jak Freestyle czy Sideclip, jak i limitowane edycje dostępnych w ofercie multitooli. Z powodu jednak, że nie są już dłużej dostępne na rynku, nasz konsultant zaproponuje Ci odpowiednik pochodzący z aktualnej oferty producenta.
Proces gwarancyjny obejmuje również etapy odbywające się poza naszą firmą. Z naszej strony staramy się, aby wszelkie działania odbywały się jak najszybciej, natomiast ze względu na procesy logistyczne oraz dostępność części naprawczych realizacja gwarancji może ulec wydłużeniu. Pamiętaj również, że rozpatrzenie wniosku o wszczęcie procesu reklamacyjnego zgodnie z naszym regulaminem trwa 14 dni - oczywiście w razie możliwości staramy się skrócić ten czas do minimum. W przypadku jednak gdyby niepokoił Cię długi okres czasu realizacji, zachęcamy do kontaktu z naszym Serwisem: