Polityka jakości i WSK

powrót

Polityka jakości i WSK

Niezwykle istotną kwestią jest dla nas wysoki poziom świadczonych usług, produktów i Twoje zadowolenie. Dla tego w 2013 w naszej firmie wprowadzono politykę jakości od Wewnętrzny System Kontroli.

  1. U nas zawsze możesz liczyć na

    • zespół specjalistów zawsze gotowych odpowiedzieć na każde Twoje pytanie
    • infolinię czynną w tygodniu od 8:30 do 18:00 i w sobotę od 9:00 do 14:00
    • możliwość złożenia zamówienia przez e-mail, telefon lub stronę www
    • wygodne zakupy na raty w jednym z dwóch dostępnych systemów ratalnych
    • prosty system informacji o dostępności interesujących Cię produktów
    • szybką i dobrze zapakowaną wysyłkę pocztą, kurierem lub Paczkomatem w ciągu 24 godzin
    • stały dostęp do sprawdzonych i polecanych produktów
    • gwarancję najniższej ceny na rynku
    • produkty wysokiej jakości, ze sprawdzonych źródeł
  2. Naszym celem jest

    • Twoje zadowolenie z zakupionych produktów i rzetelnej obsługi
    • oferowanie najlepszych produktów w przystępnej cenie
    • zapewnienie Ci wygody i przejrzystości podczas składania zamówienia
    • budowanie społeczności wraz Tobą i innymi klientami naszego sklepu
    • gromadzenie opinii o nas i naszej pracy, celem ciągłego rozwijania się
  3. Co zmieniło się na lepsze

    • nasza firma jest zgłoszona do GIODO, dzięki czemu twoje dane są u nas jeszcze bardziej bezpieczne
    • dokładamy jeszcze większych starań, by satysfakcja klientów z dokonanych zakupów wciąż rosła
    • dostosowujemy naszą ofertę na podstawie pomiaru zadowolenia z zakupionych produktów, biorąc pod uwagę komentarze i opinie klientów oraz ankiety
    • wprowadziliśmy prostsze i bardziej przejrzyste zasady przyjmowania i realizacji zamówień
    • został usprawniony system przyjmowania i rozpatrywania reklamacji

deklaracja WSK

polityka jakości

Brak produktów do porównania