Zakupy na raty

powrót

Raty w sklepie internetowym

Każdy produkt oferowany w sklepie Kolba jest w zasięgu Twoich rąk. Wystarczy, że skorzystasz z dogodnego systemu ratalnego.

  1. Które produkty kupisz na raty

    Każdy produkt możesz u nas kupić na raty. Jedynym warunkiem jest zamówienie łączne na minimum 100 złotych.

  2. Sprawdź ile wyniesie miesięczna rata

    Przed planowanym zakupem, można samodzielnie dokonać symulacji ratalnej. W zależności czy chcesz sprawdzić, ile wyniosą raty na jeden produkt lub na kilka powinieneś postąpić zgodnie z poniższymi instrukcjami:

    • Oblicz ratę dla jednego produktu – wystarczy, że przejdziesz w zakładkę „zakupy na raty” w karcie interesującego Cię produktu.
    • Oblicz ratę dla całego koszyka – w tym celu należy dodać wszystkie interesujące Cię produkty do koszyka. Następnie przejść do koszyka i kliknąć przycisk „symulacja ratalna”.
  3. Zamówienie w systemie ratalnym

    Aby, prawidłowo dokonać zakupu ratalnego postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi:

    1. Wybierz produkt lub produkty, które chcesz zamówić w systemie ratalnym i dodaj je do koszyka.
    2. Wybierz formę płatności jako „raty Santander” i dokończ składanie zamówienia.
    3. Po dokończeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do wniosku ratalnego banku Santander.
    4. Wniosek musi być wypełniony w ciągu 15 minut od początku do końca. W innym przypadku zostaniesz automatycznie wylogowany z systemu Santander, z uwagi na obowiązujące w banku procedury bezpieczeństwa. Jeśli wniosek nie zostanie wypełniony w wyznaczonym czasie lub zamkniesz przeglądarkę, prosimy Cię:
      • Skontaktować się z bankiem Santander pod numerem telefonu 71 773 28 47 celem anulowania niedokończonego wniosku.
      • Skontaktować się ze sklepem Kolba celem anulowania zamówienia pod numerem infolinii 32 265 22 00.
      • Następnie całą procedurę należy zacząć od nowa.
    5. Po złożeniu wniosku pracownik sklepu otrzymuje z banku prośbę o potwierdzenie dostępności zakupionych towarów. Bank od tego momentu kontaktuje się bezpośrednio z klientem na podane we wniosku dane adresowe.
    6. Po potwierdzeniu dostępności wniosek zostaje uruchomiony i jest rozpatrywany przez bank Santander w terminie od 24 godzin do maksymalnie 7 dni roboczych. W przypadku utrudnionego kontaktu z klientem po upływie 7 dni wniosek zostanie automatycznie anulowany. Jeśli nadal jesteś zainteresowany zakupem skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 265 22 00.
    7. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku firma Kolba wysyła zakupiony produkt na wskazany przez klienta adres.

    W razie pytań czekamy na infolinii

    W razie jakichkolwiek problemów możesz skontaktować się z obsługą sklepu Kolba pod numerem telefonu 32 265 22 00.

Raty w sklepie stacjonarnym

Odwiedź nasz salon sprzedaży w Będzinie i na miejscu dokonaj zakupu ratalnego z naszym konsultantem. Pamiętaj, aby wszystko odbyło się za pierwszym razem, weź ze sobą wszystkie niezbędne dokumenty (dowód osobisty, adres i NIP zakładu pracy).

  • Wypełnij wniosek ratalny z konsultantem.
  • W ciągu 15 minut otrzymasz decyzję.
  • Po otrzymaniu pozytywnej decyzji odbierz zakupiony produkt.

Raty na produkty koncesjonowane

W przypadku produktów wymagających pozwoleń zakupy ratalne są możliwe jedynie w naszym salonie sprzedaży.

UWAGA! W przypadku zaniechania obowiązku spłacania udzielonego kredytu na zakup broni lub produkty wymagającego pozwolenia, Santander Bank dokona konfiskaty zakupionych produktów w obecności funkcjonariuszy policji.

Brak produktów do porównania