Serwis i reklamacje

powrót

Zgłoszenie serwisowe

Jeśli trafiłeś na niniejszą stronę, to prawdopodobnie zakupiony przez Ciebie produkt nie działa lub działa nieprawidłowo. Takie sytuacje zdarzają się dość rzadko, ale jesteśmy gotowi aby pomóc w zaistniałej sytuacji. Poniżej znajdziesz instrukcję, co zrobić krok po kroku, abyś mógł cieszyć się w pełni funkcjonalnym produktem.

1. Skontaktuj się z naszym serwisantem zanim odeślesz sprzęt do naszej firmy

Bardzo często okazuje się, że problem jest na tyle błahy, że można rozwiązać go podczas krótkiej rozmowy telefonicznej lub nasz serwisant opisze rozwiązanie w mailu. Czas naprawy ograniczony jest do minimum, a Ty nie musisz czekać na rozpatrzenie reklamacji, co może potrwać nawet do 14 dni.

Dane kontaktowe znajdziesz poniżej:
Dział serwisu czynny od poniedziałku do piatku w godzinach 8:00 - 16:00
tel.: 32 265 22 00 wew. 24
kom: 515 269 062
e-mail: serwis@kolba.pl
Formularz kontaktowy

2. Skontaktuj się z naszym serwisantem zanim odeślesz sprzęt do naszej firmy

Jeśli nasz serwisant nie był w stanie na odległość pomóc Ci rozwiązać problemu z wadliwym produktem, powinieneś wysłać go do nas. Dołożymy wszelkich starań aby reklamacja została rozpatrzona w jak najkrótszym czasie. Aby wszystko przebiegło sprawnie, poniżej znajdziesz listę rzeczy, które powinieneś zrobić:

3. Pamiętaj, że aby dokonać prawidłowej naprawy potrzebujemy na to czasu

  • na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni, w ciągu których zostanie Ci przedstawiona propozycja rozwiązania problemu (przeważnie trwa to kilka dni)
  • w przypadku braku kontaktu z naszej strony, oznacza to, ze reklamacja została uznana według Twojej sugestii
  • po zaakceptowaniu proponowanego rozwiązania czas naprawy może potrwać od kilu dni do kilku miesięcy (konieczność wysyłki sprzętu za granicę) w zależności od rodzaju produktu i poziomu skomplikowania usterki
  • w przypadku braku możliwości naprawy, otrzymasz nowy produkt
Brak produktów do porównania