Szybka realizacja zamówień

powrót

Szybka realizacja zamówienia

Twój komfort zakupów online jest dla nas bardzo ważny. To właśnie z tego względu dołożymy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało wysłane w ciągu 24 godzin od jego złożenie. Pamiętaj jednak, aby podać wszystkie dane kontaktowe prawidłowo i dokonać wpłaty za zakupione produkty.

  1. Wprowadź prawidłowe dane adresowe

    To niezwykle istotne, aby mieć pewność, że wszystkie dane teleadresowe zostały podane prawidłowo. Wpisany zły numer domu lub błąd w numerze telefonu często znacznie utrudnia wykonanie zadania, którym jest dostarczenie paczki w jak najkrótszym czasie.

  2. Jak przyspieszyć wysyłkę?

    Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, wybierz płatność przy odbiorze lub szybką płatność Dotpay. Inne zamówienia będą realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Pamiętaj, że wysłanie potwierdzenia wpłaty, nie przyspieszy realizacji zamówienia.

    Tylko zaksięgowana kwota na naszym koncie pozwala naszym pracownikom na jego zrealizowanie.
  3. Co zrobić, gdy zamówienie nie zostało zrealizowane?

    Takie sytuacje są niezwykle rzadkie i staramy się, aby do nich nie dopuszczać. Do najczęstszych przyczyn braku realizacji zamówienia jest:

    • brak wpłaty na koncie.

    • brak możliwości skontaktowania się z klientem z uwagi na błędne lub niepełne dane kontaktowe.

    W pozostałych sytuacjach nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin.

    Pamiętaj, że nasza infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 18:00 oraz w sobotę od 9:00 do 14:00. W razie wątpliwości odnośnie do realizacji zamówienia nasi konsultanci zrobią wszystko, aby zostało ono jak najszybciej wysłane do Ciebie. Numer na naszą infolinię to 32 265 22 00.

  4. Gdzie jest moja paczka?

    Otrzymałeś potwierdzenie nadania paczki, ale kurier jeszcze się nie pojawił. Aby sprawdzić gdzie Twoja paczka znajduje się obecnie, skorzystaj z funkcji śledzenia paczki.

    Numer paczki został wysłany na podany przez Ciebie adres e-mail.

    [śledzenie paczki GLS][śledzenie paczki Poczta Polska]

    W przypadku usługi Paczkomaty InPost wszystkie informacje przekazywane są na numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia. Więcej informacji o usłudze Paczkomaty InPost znajdziesz tutaj.

  5. Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem?

    Z reguły kurier kontaktuje się z odbiorcą paczki przed jej doręczeniem, jednak nie ma takiego obowiązku.

  6. Czy kurier może być u mnie na konkretną godzinę?

    Wysłana przez nadawcę paczka będzie doręczana w kolejnym dniu roboczym. Opcja doręczenia paczki w sobotę jest ustalana indywidualnie i dodatkowo płatna.

    Pora doręczenia przesyłki zależy od trasy, którą musi obrać kurier, aby dostarczyć wszystkie paczki danego dnia. Oznacza to, że kurier może pojawić się u Ciebie w różnych godzinach.

    Niestety nie mamy wpływu na to, aby kurier pojawił się u Ciebie o konkretnej godzinie.

  7. Co może utrudnić doręczenie paczki?

    Miejsce doręczenia powinno być dostępne dla busów, którymi są dowożone paczki. Drogi dostępne tylko dla samochodów terenowych, zamknięte ośrodki czy osiedla mogą skutecznie uniemożliwić doręczenie. Jeśli kurier nie będzie mógł dojechać, może poprosić o podjechanie lub wyjście do drogi. Podaj aktualny numer telefonu, aby kurier mógł się z Tobą skontaktować w razie trudności w doręczeniu paczki.

  8. Czy mogę zmienić adres doręczenia po wysyłce?

    Zmiana adresu dostawy jest możliwa. W tym celu należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta. a konsultant, z który wyśle zlecenie zmiany adresu do firmy kurierskiej.

    Zmiana adresu może spowodować opóźnienie w dostawie od 1 do 2 dni roboczych.

  9. Na co zwrócić uwagę, gdy kurier zapuka do drzwi?

    • Kurier ma obowiązek dołożyć wszelkich starań, żeby doręczyć paczki osobiście do Twoich rąk.

    • Kurier nie powinien wchodzić do mieszkania, pomieszczeń prywatnych ze względów szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Paczkę odbieramy „w drzwiach”.

    • Sprawdź zawartość paczki, możesz to zrobić po potwierdzeniu przyjęcia podpisem na skanerze kuriera.

    • Pamiętaj, że kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania.

    • Jeśli paczka jest uszkodzona, musisz podjąć decyzję o przyjęciu lub odmówieniu jej przyjęcia.

    • Kurier ma obowiązek spisać protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji.

    • Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji, dzwoniąc na naszą infolinię.

  10. Co, jeśli kurier GLS przyjechał a ja jestem poza domem?

    Szczegółowe informacje na temat postępowania w przypadku nieodebrania paczki dostarczonej przez kuriera GLS, z uwagi na nieobecność w domu znajdziesz tutaj.

    • Pamiętaj, że firma GLS awizuje paczki niezwykle rzadko i jest to możliwe tylko w przypadku paczek opłaconych (paczki pobraniowe nie są awizowane).

    • Po dwóch próbach dostarczenia paczki GLS zwraca paczkę do nadawnu lub za dodatkową opłatą może podjąć trzecią próbę dostarczenia przesyłki.

    Listonosz Poczty Polskiej pozostawił awizo

    • Na awizo znajdziesz informacje, w którym urzędzie pocztowym Twoja paczka czeka na odbiór

    • Jeśli nie odbierzesz przesyłki do 7 dni, listonosz ponownie pozostawi awizo w skrzynce pocztowej

    • Po upływie 14 dni paczka zostanie zwrócona do nadawcy

  11. Zapomniałem odebrać paczkę z paczkomatu InPost

    Szczegółowe informacje na temat postępowania z nieodebraną paczką w paczkomacie inPost znajdziesz

Brak produktów do porównania