Zippo
Amerykański producent kultowych zapalniczek użytkowych i kolekcjonerskich, goszczący na rynku od lat 30. XX wieku. Założyciel marki (George G. Blaisdell) oraz liczni pracownicy, klienci i kolekcjonerzy odegrali ważną rolę w bogatych dziejach marki, a dzięki ich lojalności i poświęceniu, marka jest jedną z najsłynniejszych amerykańskich ikon i stanowi znany na całym świecie symbol trwałości i niezawodności. Obecnie, produkty Zippo są dostępne w ponad 160 krajach i regionach na całym świecie. Poręczna zapalniczka posiada pokrywkę z zawiasem oraz kominek chroniący płomień przed wiatrem. Przemyślana konstrukcja umożliwia swobodne obsługiwanie zapalniczki jedną ręką, nawet w wietrznych warunkach.
Jednym z najważniejszych czynników zachęcających do kolekcjonowania zapalniczek marki jest ich związek z popkulturą, Hollywood i przemysłem muzycznym. Zapalniczki Zippo wystąpiły na przestrzeni lat w ponad 2000 filmów, sztuk teatralnych i programów telewizyjnych. Często wykorzystywane są jako rekwizyt mający na celu posunięcie do przodu akcji, ukazanie osobowości postaci czy przedstawienie określonego okresu historycznego. Dodatkowo, dźwięk kliknięcia był wielokrotnie samplowany w piosenkach, a same zapalniczki pojawiły się na okładkach wielu albumów i magazynów. Od połowy lat 50. na spodzie każdej zapalniczki wybijany jest kod daty. Pierwotnie miało to na celu kontrolę jakości, a obecnie umożliwia ocenienie wartości kolekcjonerskich zapalniczki.
Słynna gwarancja marki głosi “Działa, albo naprawimy ją za darmo” i nadal ma zastosowanie do każdej wiatroodpornej zapalniczki Zippo. W świecie, w którym na każdym kroku spotykamy produkty jednorazowego użytku i produkty z ograniczoną gwarancją – bezwarunkowa, dożywotnia gwarancja wyróżnia Zippo na tle innych firm.
Jednym z najważniejszych czynników zachęcających do kolekcjonowania zapalniczek marki jest ich związek z popkulturą, Hollywood i przemysłem muzycznym. Zapalniczki Zippo wystąpiły na przestrzeni lat w ponad 2000 filmów, sztuk teatralnych i programów telewizyjnych. Często wykorzystywane są jako rekwizyt mający na celu posunięcie do przodu akcji, ukazanie osobowości postaci czy przedstawienie określonego okresu historycznego. Dodatkowo, dźwięk kliknięcia był wielokrotnie samplowany w piosenkach, a same zapalniczki pojawiły się na okładkach wielu albumów i magazynów. Od połowy lat 50. na spodzie każdej zapalniczki wybijany jest kod daty. Pierwotnie miało to na celu kontrolę jakości, a obecnie umożliwia ocenienie wartości kolekcjonerskich zapalniczki.
Słynna gwarancja marki głosi “Działa, albo naprawimy ją za darmo” i nadal ma zastosowanie do każdej wiatroodpornej zapalniczki Zippo. W świecie, w którym na każdym kroku spotykamy produkty jednorazowego użytku i produkty z ograniczoną gwarancją – bezwarunkowa, dożywotnia gwarancja wyróżnia Zippo na tle innych firm.
Zippo
NIE MA TU TEGO, CZEGO SZUKASZ?
Pomożemy Ci znaleźć to, czego potrzebujesz!
ZOSTAW NUMER, ODDZWONIMY!